lørdag 10. september 2011

Valg i morgen...

I morgen er det valg igjen, og igjen dukker spørsmålet opp: Hva skal man stemme???

Uansett hva man stemmer på så er man bare delvis enig i hva de står for.

Jeg har en IDE, som neppe blir tatt til følge, derfor nevner jeg det bare her:

Om alle partilederne satte seg sammen  rundt et bord, hver partileder med de 5 viktigste sakene for sitt parti, så hadde de sammen kommet fram til 3 saker fra hvert parti som alle skulle jobbe for. Hadde ikke det vært koselig da???

Men... man kan altså velge AP, Venstre, SP, FRP, KRF, Høyre, SV, Sofa eller noe annet småtteri...

Når jeg ser de partiene opplistet der, så ser jo Sofa mest komfortabelt ut...

Jeg har prøvd å lage nye ord av de ulike partiene

(min kollega, som jeg har skrevet en del om spiller på virtual drums e.l. og for et bråk.... men tør ikke si noe)

APE
VENTER
SPØK
FOR RØD PRESSE
KEM RISTER FORT
HØY
SVAK
SOFA

Altså: Ape venter spøk for rød presse. Kem rister fort? Høy svak sofa!

Blir ikke klok på disse partiene, men sofaen kan være et bra valg... hvem vet???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar