fredag 23. september 2011

Min dag (i dag)...

Jeg var på nattevakt natt til i dag, og sov derfor litt utpå dagen. Etterpå dro jeg til by'n. Måtte lempe av en vaskemaskin utenfor en av byens elektriske butikker. Vaskemaskinen var egentlig en hullmaskin, men den satte hull der vi ikke ville ha hull. Jaja... Jeg gikk inn på den elektriske butikken for å få en  kar til å hjelpe meg å lempe av hullmaskinen. Jo, jeg skulle få hjelp - han begynnte å gå mot sin snarvei ut til baksiden av elbutikken, mens han sendte meg rundt (grr).
Neste ting som skjedde var at jeg var på kaffebar sammen med min kjære, der var det ymse trompet-lyder. Min søster skulle få parkeringsplassen min da hun kom til byen, men hun stillte seg på en annen plass. Jeg ble nesten sur.
Det var min dag så langt, nå venter jeg på at lasagnen skal bli ferdig... er helt sikker på at lasagnen blir en av dagens høydepunkter, i tillegg til cafebar-turen sammen med min kjære.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar